شعر امام زمانی

شعر امام زمانی

چه خوشست مـن بمیرم به ره ولای مهدی

سر و جـان بـها ندارد که کنم فدای مهدی

همه نقد هستی خود بدهم به صاحب جان

کـه یکـی دقـیقه بینم رخ دلگشای مهدی

نه هوای کعبه دارم نه صفا و مروه خـواهـم

که ندارد این مکانها به خدا صفای مهدی

چـه کـنم چـه چـاره سازم کـه دل رمـیده من

نـکـنـد هـوای دیگر به جز از هـوای مهدی

من دلشکسته هر دم به امید در نشستم

کـه مگـر عـیـان ببینم رخ دلـشگای مهدی





:: برچسب‌ها: شعر امام زمانی , چه خوشست مـن بمیرم به ره ولای مهدی , سر و جـان بـها ندارد که کنم فدای مهدی , کـه مگـر عـیـان ببینم رخ دلـشگای مهدی ,
|
امتیاز مطلب : 95
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
نویسنده : سید محمد حسین هاشمی زاده
تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
عصر یقین در تاریخ : 1391/5/24/2 - - گفته است :
قال رسول الله(ص): من سمع منادیا ینادي یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم
هر کس صداي کمک خواستن مسلمانی را بشنود و یاریش نکند مسلمان نیست!
بار دیگر صداي ضجه مسلمانان به گوش می‌رسد
بار دیگر صداي گوش‌خراش خردشدن استخوان‌هاي انسان ها فضاي عالم را گرفته است
بار دیگر بشر دوستی و کمک به هم‌نوع ...
آیا کسی هست که کمک کند ؟!!!
هل من ناصر ینصرنی ؟!
(منتظر حضور شما هستیم)

<-CommentGAvator->
علی یلری در تاریخ : 1391/5/9/1 - - گفته است :
با معماهای قرانی در خدمت شما هستم هر هفته چهار شنبه ها با جوایز نفیس به قید قرعه...

<-CommentGAvator->
f در تاریخ : 1391/5/1/0 - - گفته است :
قال رسول الله صلی الله علیه و آله :

اِنَّ هذَا القُرآنَ مَأدُبَةُ اللهِ فَتَعَلَّموا مَأدُبَتَهُ مَا استَطَعتُم .

این قرآن میهمانی ویژه خداوند است پس تا آنجا که توان دارید از این ضیافت بهره ببرید./ مجمع البیان 1/16





قال رسول الله صلی الله علیه و آله :

اِنَّ هذِهِ القُلوبَ لَتَصدَاُ کَما یَصدَاُ الحَدیدُ وَ اِنَّ جِلاءَها قِراءَةُ القُرآنِ .

براستی این قلبها زنگار می گیرد، همان طور که آهن زنگار می گیرد، جلای قلب ها قرائت قرآن است . / ارشاد القلوب / 78






قال الرّضا علیه السلام :

لا تَطلُبُوا الهُدی فی غَیرِالقُرآنِ فَتَضِلّوا.

هدایت را جز از قرآن مجویید که گمراه خواهید شد ./ امالی صدوق /438

<-CommentGAvator->
دانلود كليپ شهدا در تاریخ : 1391/2/19/2 - - گفته است :
سلام دوست عزيز
وبلاگ زيبايي داريد
خوشحال ميشم بهم سر بزنيد
اگر ازوبلاگم خوشتون اومد اونو با نام ( دانلود كليپ شهدا ) لينك كنيد بعد بهم خبر بديد تا با نام دلخواه خودتان لينكتان كنم
به اميد ديدار دوباره
ياحق

<-CommentGAvator->
ناصرالمهدی در تاریخ : 1391/2/13/3 - - گفته است :
سلام
http://linkbox-mahdavi-ansar-mahdi.mihanblog.com/

<-CommentGAvator->
ك در تاریخ : 1391/2/11/1 - - گفته است :
سلام اپ بهاره ای کردم به نظر خودم که عالیه نظر شماچیه منتظرم لطفا نظر دهید مرسی[گل]

<-CommentGAvator->
سرباز ولایت در تاریخ : 1391/2/6/3 - - گفته است :
سلام
با مطالبی منتظر شما هستم!!
نظر فراموش نشه!
به امید روز ظهور / یاعلی

<-CommentGAvator->
محمود در تاریخ : 1391/1/31/4 - - گفته است :
سلام مهربان و فرهیخته بزرگوار

هر بار که حرفی می نویسید ، حرف تازه ای است که من می آموزم و همت می طلبم تا بکار بندم .

ممنونم از نظرهای جامع و عمیق شما در مباحث قبلی وبلاگم و منتظر نظر زیبای شما برای این موضوع دشوارهستم که :

شیوه های شناخت و گزینش دوستان صمیمی

چیست ؟

عزیز و پایدار باشید

[گل]

<-CommentGAvator->
سرباز ولایت در تاریخ : 1391/1/30/3 - - گفته است :
سلام

خسته نباشی

با یه سری خبر جالب منتظرتم!!

نظر فراموش نشه!

به امید روز ظهور / یاعلی

<-CommentGAvator->
سرباز ولایت در تاریخ : 1391/1/30/3 - - گفته است :
سلام
خسته نباشی
با یه سری خبر جالب منتظرتم!!
نظر فراموش نشه!
به امید روز ظهور / یاعلی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: